Subject: Regarding agreement and driver data
From: "Trafipark" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Aug 2025 20:06:29 +0300

Tere,

Saadame Teile meie poolt allkirjastatud lepingu ning allkirjastatud
põhjenduse piiratud andmete kasutamiseks.

Kas Te saaksite palun kinnitada, kas need dokumendid on piisavad, või
vajate täiendavaid andmeid ja lisadokumente (nt lepinguid
võlausaldajatega, fotosid jms)?

__________________________________________________________________________
_______________________________________________________________

Hello,

Please find attached the signed agreement from our side, along with the
signed justification for restricted data access.

Could you kindly confirm if these documents are sufficient, or if you
require any additional details or supporting documentation (e.g.,
agreements with creditors, photos, etc.)?

Thank you in advance for your guidance.

Pagarbiai / Regards

Kristina Panačiova

Projektų vadovė / Project manager

Mob. tel.: +370 60168141

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Savanoriu pr. 123A,

LT-03150 Vilnius

Lithuania